Koko aamun oon taas tuskastellu mun eläin-juttujen kanssa. Oon koittanu miettiä, että siinä ei ole mitään hävettävää jos aikeet siirtyy eteenpäin. Pelottaa vaan että ne pian jää kokonaan. Ei tässä sitten mitään olisi, jos en olis kaikille ehtiny kertoon asiasta ja jos en olisi kerinnyt hommaamaan niin paljon tavaraa, terraarioita sun muita. Mun piti alkaa kasvattamaan gerbiileitä. Onhan niitä täällä kotona, 3 kappaletta mutta niistä vaan yks on semmoinen, mitä voisin kuvitella käyttäväni jalostuksessa. Mutta ei siitä sen enempää, koska mä en nyt keskity ollenkaan siihen, en jaksa.

Sen lisäks mulla on 3 hamsteria ja yksi hiiri. Kaikki tuli hankittua keväällä/kesällä. En tiiä oikein ees miks. Välillä mua jopa kaduttaa että otin niitä niin monta. Kyllä ne meillä voi hyvin, mä en jätä heitteille mitään/ketään koskaan. Kaikkien kanssa seurustelen vähintään joka toinen päivä ja kaikilla on asianmukaiset oltavat. Mutta silti, joku tässä nyt mättää.

Välillä mun tekis mieli myydä muutama hamsteri pois, mutta en mä voi. Mulla on niin paljon tyhjiä terraarioita että en haluu enempää tyhjiä tänne.. Mietin et pitäiskö mun myydä osa niistä pois. Tai eihän niitä nyt tyhjiltään oo kun kolme. Mut mitä mä sanon kultalle? Kaikille? Eka mä innoissani selitän kuinka aion tehä mun haaveesta totta ja sit mä yhtäkkiä perun kaiken ennenkun se kaikki ees alkaa.

Noloa?

Miks mun pitää olla tämmönen. Miksen mä voinu ajatella asiaa masennuksen kannalta. Miks mun piti äkkiä saada tavaroita että pääsisin alottaan ja sitten en jaksakaan/ei kiinnosta? Mitä vittua mä voin tehdä enää?

Tuntuis jotenkin helvetin nololta myöntää että ei kiinnosta enää.. Kuitenkin tavallaan haluaisin alkaa kasvattamaan gerbiileitä, mut mun voimat ja kiinnostus ei nyt riitä. Se voi johtua tästä masennuksesta. Tai varmaan johtuukin. 

Mut tuntuu vähän tyhmältä myydä terraarioita pois, mitä en oo ite käyttäny ees vielä kertaakaan.

Voi helvetti tätä hommaa.