Häissä meni ihan hyvin, vaikka olinkin huonolla mielellä siellä, eikä huvittanu juhlia. Enimmäkseen istuin sisällä yksin tai kultan kanssa ja kattelin kun muut piti hauskaa. En juonu kun yhen lonkeron ja sit sen kuoharimaljan, joten ajoin kotiin sieltä yöllä. Aika aikasin lähettiin, onneks. Joskus yhen jälkeen. Mä tosin olin jo ihan valmis lähteen joskus seittemän aikaan, kun oli syöty ja juotu kahvit. Tunsin itteni tosi ulkopuoliseks siellä, kun kukaan ei puhunu mulle mitään. Sit jos kulta oli mun kanssa, niin kaikki puhu mut sit kun olin yksin niin olin kaikille ilmaa. Jes. No, onneks ne on ohi.

Nyt on paska olo, vituttaa ja sitä rataa. Kulta haukku just sekopääks kun menetin hermot siivotessa. Nälkäkin on, muttei kyllä kiinnosta syödä.. Täällä on taas joku mykkäkoulun tapanen vissiin käynnissä, en tiiä. Enkä oikein ees jaksa välittää. Väsyttääkin niin helvetisti, kun en saa enää nukuttua. 

Oon ihan kahen vaiheilla et lähtisinkö äitille muutamaks päiväks.. Tosin ei mun olo siellä kyllä parane.. Onkohan taas tulossa psykoosi, kun on vähän semmosia oireita, mitä on ennen sitä.